topbar

vrijdag 12 augustus 2016

Tulip blogtour - dag 5

Het lijkt alsof we nog maar pas begonnen zijn, maar het einde van de blogtour piept al om het hoekje! Vandaag tonen de vier laatste testers hun creatie, morgen krijgen jullie hier en bij Katrien enkele pretestversies te zien, en zondag geven we een overzicht van alle Tulips die tot nu toe geproduceerd werden. Ja, ook de uwe! Op Instagram en in onze mailbox zagen we er al een vijftal verschijnen, tag ons zeker en gebruik #tulipdressandtop zodat we jullie Tulips kunnen toevoegen. Maar eerst: de testerparels van vandaag!

Griet (Emma & Mona) hoef ik jullie niet meer voor te stellen. Ze was één van Vlaanderens eerste naaibloggers en hoort duidelijk bij "de groten" in het wereldje. Twee naaiboeken en een reeksje gratis patronen op haar naam, maar bij Griet geen sprake van een 'air'. Steeds bereid om te helpen, zo ook bij onze patroontest. Haar eigen dochters zijn de grootste Tulip-maat ontgroeid, maar ze stak voor de gelegenheid haar buurmeisje in een jurk in maat 116!

Annelies (Liezewiezewoes) kennen we als een dame met een groot hart. Ze zette afgelopen najaar de Bloggers for Life-actie op poten en slaagde erin om een vijftigtal bloggers te laten naaien voor het goede doel. Ze begon haar ja-ik-ga-testen-mail met "het is hier nogal druk momenteel, ik weet niet of ik de blogtour ga halen". Vandaag showt ze u maar liefst twee Tulips! De top in maat 122 voor dochter Mila (die iets te smal bleek, dus in de finale versie van het patroon kreeg die maat wat extra breedtecentimeters) en de jurk in maat 110 voor kleine Nena. Om beide te zien, zal u moeten doorklikken ;-) 

Aukje vinkte "Ik doe liever niet mee met de blogtour" aan in het testersformulier. Maar we vonden haar top in maat 98 zò schattig dat ze uiteindelijk toestemde in een gastfotobericht bij Katrien! Ze lijkt wel weggelopen uit een sprookjesboek, dit kleine kaboutertje.

Laurence (Blanche) sluit vandaag de rij. Voor het geval het u ontging: deze geweldig getalenteerde instagramster startte onlangs een blog, en wat ben ik blij dat zij in blogland kwam wonen! Een dame met een heel eigen stijl waar ik helemaal fan van ben. Haar kinderen zijn net engeltjes en haar foto's zijn om van te snoepen. Ze was vereerd om deel te mogen uitmaken van ons testerspanel, maar die eer was volledig wederzijds! Haar jurk in maat 98 is hier te bewonderen!

Aan het einde van de rij ligt gelukkig nog niet het einde van de tour! Morgen tonen Katrien en ik u onze pretestversies, en overmorgen verschijnt op onze beide blogs nog eens een overzicht van alle tot nu toe gemaakte Tulips. Stuur ons zeker jouw foto door als je mee in het overzicht wilt blinken!


En bestelde je het patroon nog niet? Tot zondag krijg je 10% korting in de shop!

2 opmerkingen:

  1. Ik zag hier de afgelopen week al zoveel mooie Tulips passeren ! Jammer genoeg heb ik te weinig tijd om op allemaal te reageren ... maar het is echt een prachtpatroontje ! (waarom heb ik toch geen dochters ???)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo mooi!!! alle exemplaren zijn zo mooi. Ik krijg er echt niet genoeg van, ècht niet!!!Waarschijnlijk heb je het wel gezien trouwens, maar ik bedenk me nu ineens dat er ook een Tulip jurk op de blog van de KCW gekomen is! dat is toch echt meteen prijs! het was trouwens ook een prachtexemplaar, in de vintage kitten stof van de melkbrigade! Ik voelde me echt trots op al dat Belgen-talent!! ;-) (waaronder dat van jullie dus ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...