topbar

woensdag 3 augustus 2016

De shoot

Zoals jonge ouders het mooiste geboortekaartje kiezen voor hun aankomend wereldwonder, wilden wij de geboorte van ons eerste naaipatroon stijlvol aankondigen. We zochten 5 modelletjes in verschillende maten, kozen stofjes, stikten tops en jurkjes, en organiseerden een fotoshoot! 

1DSC_0521
1DSC_0210 (1)

Met een klein hartje trok ik vanmorgen naar Limburg. Een echte shoot, met echte belichting en een echt decor, wat had een amateur als ik zich op de hals gehaald? Maar eenmaal bezig kwam alles snel goed. Liv, Loes, Eloise, Hanne en Babette lieten zich van hun mooiste kant zien en showden vol overgave hun jurkjes en tops. Op de échte foto's moet u nog even wachten (haha, wat had u gedacht?), maar hier alvast wat eerste indrukken!

1DSC_0111
1DSC_0147
1DSC_0512 (1)

En ik? Ik was fotograaf! Ik regelde belichting en materiaal en props en modellen en genoot ontzettend van die taak. Vriendinnen spenderen hun zomer rekkenvullend in de Colruyt of dossiers klasserend in grote bedrijven, maar ik vond, ontwerpend en fotograferend, de allerleukste vakantiejob die ik mij kon indenken :)

1DSC_0115 (1)

Hou u klaar, want vrijdag tonen we u EINDELIJK het volledige resultaat van al dat werk!

1DSC_0153 (1)
1DSC_0117
&DSC_0439

Heel erg bedankt aan:
- Roomblush voor het prachtige behang (u ziet v.l.n.r. Blossom Pink, Stars Grey, Leavesvaria yellow en Pattern Pink)
- Paspelpoes An voor haar professionele belichtingsset. Het was wat zoeken (hé An!), maar op de moment suprême werkte alles netjes mee :)
- Noke, die haar huis zomaar ter beschikking stelde voor dit hoopje kindergeweld en hun entourage
- Katrien, om bij te lichten, jurkjes te strijken, haren te kammen en iedereen te voorzien van hapjes en drankjes
- Zus, die een geweldige kinderentertainer was, zodat ik mij volledig op de foto's kon concentreren
- Eloise en Annick, Babette en Bieke, Hanne, Loes, Liv: voor jullie enthousiasme, geduld en vrolijkheid, zelfs als daar uren autorit aan voorafgingen
Dit schrijft een tevreden fotografe!

Achter de schermen

En ook bedankt aan jullie, voor het geduld. Nog 2 dagjes, en dan is het gedaan met alle geheimen. (Alsjeblieft, bezwijk intussen niet aan een hartaanval ;) ) Dan onthullen we jullie de naam en de looks van ons eerste naaipatroon, dat vanaf zondag te koop is!

1DSC_0528

BewarenBewaren

34 opmerkingen:

  1. Dat ziet er supergoed uit! Veelzijdig talent, jij, dat is duidelijk. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh spannend zeg! Ziet er veelbelovend uit. Ik ben eindelijk wat gesetteld hier in Brussel, naaimachines zijn meeverhuisd, ik krijg kriebels om te naaien wanneer ik dit zie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht laatst nog 'die Eva heeft toch wel massa's talent, daar moet toch eens een boek/naaipatroon/stoffencollectie uit komen :-) S-U-P-E-R!

      Verwijderen
    2. En ik dacht vorige week nog: hoe zou het met Hella zijn? Zou ze nog eens iets naaien? Maar er is dus moois op komst, joepie! En dankjewel!

      Verwijderen
  3. Wauwie!! Wat een leuke modelletjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je eerste geboorte! Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Eva doet het weer. Dat kan alleen maar prachtig promomateriaal worden.
    Nu al fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een (supermegavetcoole) stiel/stijl zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo cool!!! Ik ben fan van het eerste uur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat!! Zo benieuwd naar het patroon! Ziet er alvast super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat lijkt idd een megatof jobke! Dikke pluim!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo tof, gelukkig ben ik eigenaar van twee metekindjes. Ik kijk zo uit naar wat je gerealiseerd hebt. Dat kan alleen maar top zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor de zonen zou ik dit inderdaad niet echt aanraden ;-) Maar naar die metekindjesversies kijk ik wel uit. Dankjewel voor je lieve reactie!

      Verwijderen
  11. Dat ziet er heel leuk uit allemaal! Gelukkig is alles van een leien dakje gegaan! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan jouw foto's tippen ze nog niet, maar voor een eerste keer ben ik tevreden!

      Verwijderen
  12. Waw Eva, super wat jij al allemaal gedaan hebt gekregen! Proficiat. Ik ben benieuwd naar vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier mag er eentje fier zijn. Gewoon prachtig! Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo spannend!!! De foto's zijn prachtig, goed gedaan!!! En het patroon ook ;) Proficiat en veel plezier met de lancering!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, ik ben ook helemaal weg van wat jullie gemaakt hebben. Echt knap!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een aanschaf gaat het worden;), knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw dat ziet er super uit. Ik kan jullie nu al feliciteren want dat is knap werk ! Proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoe cool is dat! Niks mis met rekken vullen in de Colruyt, maar dit is toch wel net iets leuker :) succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helaas vind ik 'klassebak' een lelijk woord, maar je bent het wel ... al die talenten!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...