topbar

vrijdag 5 augustus 2016

Gedaan met de geheimzinnigheid: hier is Tulip!

Eerst was het ons geheimpje. We tekenden en maten en knipten en stikten. Ik zweeg tegen iedereen die iets van naaien kent, en de anderen trokken eens een wenkbrauw op. Na tien testversies onthulden we ons plan voorzichtig aan enkele naaivriendinnen. Of zij het zagen zitten om het ook eens te proberen? Op Instagram verschenen teasers met #kaatjenaaisels en #withlovebyeva. Enkelen van jullie begonnen te vrezen voor hartfalen als er nù niets werd onthuld. Deze hulpkreten negeren zou onmenselijk zijn, dus lichtten we alvast een tipje van de sluier. De reacties wezen grotendeels in de juiste richting: een eigen patroon! Katrien en ik bleven geheimzinnig glimlachen en hielden onze lippen op elkaar.

Maar vandaag mag ik jullie eindelijk presenteren: de Tulip Dress/Top, een patroon door Kaatjenaaisels en With Love – by Eva! 



De Tulip valt vooral op door de vorm van het voorpand: twee tulpvormige overlappende delen waaronder een rimpelrokje komt piepen.

1DSC_0151
1DSC_0442

Het model is ideaal voor kindjes met een ‘buikje’, maar ook smalle meisjes staan er prachtig mee. Lekker luchtig voor de zomer, of al voorbereidend op de winter met een longsleeve en kousen. Met de maten 80 tot 140 zijn de meisjes jarenlang gekleed!



Tulip valt het mooist in lichte katoen en in soepele stoffen zoals voile of crèpe. Je kan kiezen tussen een sluiting met (druk)knopen of een sluiting met rits, en tussen een jurk- of een topjesversie.

Tulip - rits
Tulip - knoopjes
1DSC_0175


Het pdf-patroon kost 7 euro en is vanaf zondagochtend 7 augustus om 5 uur (vroege vogels: hou u klaar) te koop in de Kaatjenaaisels-patronenshop!

1DSC_0254 (1)

De foto’s die we hier presenteren, zijn het resultaat van een fotoshoot met vijf geweldige dametjes die met verve de Tulip tonen. Babette, Eloise, Hanne, Loes en Liv: jullie zijn toppers!

1DSC_0415
1DSC_0149 (1)
1DSC_0969
Tulip
1DSC_0171
1DSC_0371 (1)

En Katrien, jij bent de grootste topper van allemaal. Drie maanden geleden kenden we elkaar nauwelijks, maar wat was ik blij dat ik dit samen met jou mocht doen! We vulden elkaar perfect aan, jij in het tekenwerk, ik in foto's en tekst. Ik ben zò trots op het eindresultaat! En ik hoop van harte, lieve lezers, dat jullie een beetje van dat enthousiasme delen! 

2DSC_0285 (1)

In mijn agenda staat in grote roze letters: ZONDAG LANCERING TULIP ! Schrijf maar hetzelfde in de jouwe  :-) 
BewarenBewaren

31 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit! 5u is wat vroeg, maar ik zal er toch snel bij zijn. Ook leuk dat patroon start in een wat kleiner maatje. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genoteerd! Een snoepje van een top/jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ZO ZO ZO ZOOOO SCHOON ! Een pareltje, ik koop het voor mijn kindjes later denk ik haha ! Knap werk !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook al een collectie patronen voor mijn toekomstige kindjes ;-) Gelukkig kan ik al wat oefenen op mijn babysitkids!

      Verwijderen
  4. Ziet super mooi uit!Succes met de verkoop van het patroon.Ik zelf heb geen dochter die er in past ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele dikke proficiat! Hier gaan veel meisjes in schitteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat, supermooi! Die vijf jongedames stralen alvast en ik kan me voorstellen dat jij ook zit te blinken van trots. Helemaal terecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ideaal! Voor volgende zomer voor de dochter die dan een dik jaar is en dan hopelijk vrolijk kan rondlopen in dit leuke jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat moet ik nu eerst zeggen: proficiat of wauw :) heel knap! Ik hoop alvast op mooi weer want deze komt sito presto op mijn naailijstje! Chapeau dames x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Ook mooi naar de eindejaarsfeesten toe 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whaauuww! Wat ben ik trots dat Loes hier deel mocht van uitmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar waren wij ook heel blij mee! Binnenkort, als de hectiek van de lancering voorbij is, vallen alle foto's in jullie mailbox!

      Verwijderen
  11. Proficiat! Een mooi speels patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, prachtige foto's, kleurtjes, jurken en tops! Dikke proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onze kleurtjes hé Sylvia :-) Nog eens bedankt dat je mee wilde testen!

      Verwijderen
  13. Heel mooi, en dat metekindje van mij wordt binnen enkele maanden 1 jaar. Joehoe!!! Ik kijk er al naar uit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dikke proficiat met jullie eigen patroon! Wat een heerlijke shoot met allemaal prachtige meisjes in de mooiste jurkjes!
    Zo blij dat ik jullie geheimpje mocht delen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeer mooi! Een écht meisjes- en speels patroon. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat! Het ziet er heel leuk uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat! Heel origineel,echt een knap patroon. En heel mooie kindjes natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat! Heel origineel,echt een knap patroon. En heel mooie kindjes natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat ! Prachtig resultaat van jullie samenwerking. Ik ben helemaal weg van de blouse !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Eva en Katrien, het is werkelijk een pareltje!!zooooo mooi, origineel ook, ongelooflijk stijlvol en zoveel mogelijkheden om met stof en kleur te combineren! Wat een geweldige creatie!!ik koop het zeker, misschien wel.... Zaterdagavond al? ;-) Ah ja, want voor mij is het hier nog zaterdagavond als het daar 5u is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Knap zeg. Wat een talenten worden hier weer tentoon gespreid. Ziet er een heerlijk meisjespatroontje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kan niet wachten tot zondag! En dan hopen dat de copyshop openis voor uit te printen :))) prachtig patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gedaan, alles!!! Het patroon is super, maar ook de foto's, de andere creaties, de lay-out,... Echt keigoed gedaan, proficiat!!! En wat ben ik blij daar een heel klein beetje aan mee te mogen werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Woehoew, zo mooi! Zat ik niet met 'Pass the Made It Pattern', ik vloog er meteen in!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Straffe madammen jullie! Heel mooi patroon!
    En nu moet ik dringend eens die eerste naaistappen zetten, zodat ik toffe patronen als deze ook effectief kan kopen en maken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...