topbar

vrijdag 15 augustus 2014

Mara!

Nadat ik zelf drie weken onder de Spaanse zon mocht vertoeven, is het nu de beurt aan mijn alter ego om uithuizig te zijn. Voor het eerst in de eigen bloggeschiedenis leest u mij niet hier, maar elders. En waar! Compagnie M, dé Vlaamse leading lady op het gebied van meisjespatronen, ontvangt vandaag mijn versie van haar prachtige Mara-patroon. Spoedt u hierheen!
Ik haalde mijn beste Engels boven en probeerde aldaar mijn gedachten in woorden om te zetten. Edoch, mijn zinnen klinken niet zo poëtisch als gedroomd; de nieuwe wereldtaal zal hier niet snel huistaal worden. U kunt zich dus nog aan een Nederlandstalige versie verwachten, binnen enkele dagen. De tussentijd kunt U vullen met plaatjes kijken. Want beelden zeggen overal hetzelfde. En Liv straalt in haar Mara!

9 opmerkingen:

  1. Knap! Zowel het bloesje als het model :-)
    Geen zin om een eigen (web)winkel te starten met je mooie creaties?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mo die straalt gewoon! En je foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met dat stofje kan je niet missen, super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw ja, die stof, zo mooi hè. Perfect voor een Mara!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal prachtig: Mara, meisje, foto's ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo knap! Daar mag je fier op zijn Eva! Bedankt voor deze mooie Mara! M

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...