topbar

donderdag 11 mei 2017

Cheeta's in een jasje

** For English, click here **

Dit jasje droeg Warre tot zelfs het laatste knoopje niet meer dicht kon.


Tijd dus voor een vervanger, want One to Hug blijkt het ideale jasje voor babymama's. Snel aan te trekken, comfortabel, en met een kap voor warme oortjes. De vorige versie was een Teigetjes-jasje, dit keer kregen cheeta's de voorkeur.

Cheeta's

Die Cheeta's zijn vanaf vandaag verkrijgbaar in de nieuwe collectie van About Blue fabrics: vier prints op hun bekende zachte sweaterstof, getekend door Eva Mouton.

Cheeta's

De print deed mij wat aan Mini Rodini denken, en ik was dan ook heel blij toen ik hem in mijn brievenbus vond. Kleine Warre evenzeer: het ventje zonder interesse in zijn kledingomhulsels begon enthousiast te grommen en te wijzen toen hij zijn nieuwe jasje zag.

Cheeta's

Het plan was paspel rondom, maar daar liet mijn denkvermogen mij ergens in de steek. De paspel die ik kocht, bleek 10cm te kort om het hele jasje te sieren. Na een nachtje oplossingsdromen besliste ik om enkel paspel aan de kap te verwerken, en het hele jasje te doorstikken met een siersteek. Minstens even tof, eigenlijk!

Cheeta's

Het leuke aan One to Hug is dat hij omkeerbaar is. Ik verbood mezelf om op stoffenjacht te gaan en koos de bijpassende voeringstof uit mijn eigen collectie. Streepjes van Nosh Organics die ik hier won en die even zacht bleken als de luipaardstof. 

Cheeta's
Cheeta's

Van maatje 56 naar maatje 86. Groeien, die Warre kan er wat van.

Cheeta's

Buitenstof: Cheeta's van Eva Mouton voor About Blue Fabrics
Binnenstof: streepjes van Nosh Organics
Patroon: One to Hug babyjasje, maat 86
Model: Warre, 1 jaar en 4 maanden

16 opmerkingen:

  1. Lekker ventje in een heerlijk jasje! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die beesten belandden ook onder mijn naaimachine en werden ook jongensgerief... snoezig resultaat, die Warre is een knapperd en een gelukzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ma hoe cute!!! Die one to hug blijft een winner! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt! Volgens zijn mama werd het vorige jasje zoveel gebruikt!

      Verwijderen
  4. Zalig jasje <3 (en de inhoud, zo schattig ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, heel mooi Eva!
    En voor problemen kan je ook altijd eerst een tasje oploskoffie drinken, wie weet helpt het ook ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een cutie, jasje en ventje! Heel leuke combo met de streepjesstof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als jij zoveel leuks gaat naaien, gaat die nooit stoppen met groeien, die kleine deugeniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig, Schattiger,Schattigst! Hoeveel schattiger kan het nog worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel geslaagd! En 'oplossingsdromen', zalig toch :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...