topbar

zondag 24 juli 2016

Intussen achter de schermen

Wij bedachten een plan, beslisten dat het geheim moest blijven en bouwden een tijdelijk muurtje om ons heen. Een muurtje met één raam, waardoor we af en toe eens een glimp van onze bezigheden tonen. Een stukje kledingstuk, een behangrol, een beetje work in progress.




Toen sprong ik zelf over de muur en ging twee weekjes in Spanje wonen. Dankzij wifi nooit helemaal weg van mijn co-plannenmaker, maar in volle rust genietend van de zon die we zo lang misten.





Intussen zochten en vonden we enkele partners in crime om ons plan te perfectioneren. Hun identiteit en glimpjes van hun bezigheden zijn de komende weken te vinden onder de hashtags #withlovebyeva en #kaatjenaaisels! 










Wie raadt waar wij mee bezig zijn?

PS: Voor een extra tipje van de sluier, ga zeker ook eens hier kijken!

32 opmerkingen:

  1. Maken jullie een boek? Dat zou geweldig zijn, want ik ben absoluut fan van jou creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat moet uiteraard 'jouW creativiteit' zijn

      Verwijderen
    2. Dankjewel voor het compliment! Een boek schrijven is een kinderdroom (hoewel ik toen droomde van prentenverhalen, maar dromen wijzigen gaat ook ;-) ) maar voorlopig nog niet op de planning...

      Verwijderen
  2. Zo fijn dat ik een beetje kan helpen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het heeft zeker iets met naaien, meisjes, jurkje(s), patroontje(s) te maken. Maar wat ;-). En dat het plezierig is ;-). Jullie helpsters zijn trouwens gelukzakken! Dat ze jullie kunnen ondersteunen bij jullie plan!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Haha, nog een weekje of twee en de sluier wordt helemaal opgetild!

      Verwijderen
  5. Zo vereerd dat ik deel mag uitmaken van jullie geheimpje! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo fijn hieraan mee te kunnen werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. spannend zeg! ik ben erg benieuwd want aan de foto's te zien val ik in de doelgroep als naaiende moeder-met-dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie houden de spanning er wel in zo ;-) Hopelijk wordt het geheim ook instagram-gewijs onthuld, want bloglezen staat hier op een heel laag pitje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat komt in orde! We zullen het langs alle kanalen uitschreeuwen zodat niemand het nieuws mist ;-)

      Verwijderen
  9. Spannend, lijkt mij super leuk met wat jullie bezig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele eer om deel te mogen uitmaken van jullie prachtige samenwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooooh, zooo tof zeg!! ik ben keibenieuwd!!! ik gok een patroontje natuurlijk ;-) hoewel... misschien iets te makkelijk?? spannend is het alleszins!! en als instagram-loos mens mis ik duidelijk heel veel! dju :-) toch ooit eens overstag gaan misschien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. euh, vlak nadat ik op 'publiceren' drukte, besefte ik dat het misschien wat raar klinkt, dat 'te makkelijk'. Natuurlijk bedoel ik daarmee mijn gokje, en niet dat patronen maken makkelijk zou zijn!! fioew, dat moest ik toch effe rechtzetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat had ik begrepen hoor! Enne, je zou er wel eens niet ver naast kunnen zitten ;-) Zo makkelijk is het leven soms!

      Verwijderen
  13. Ooohhh, dat ziet er zooooo veelbelovend uit! Ben benieuwd (en ook wel een tikkeltje jaloers op al die helpsters, dat kan alleen maar mooie dingen opleveren)!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spannend seg! Ziet er een heus project uit. Ik wacht nagelbijtend af ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spannend seg! Ziet er een heus project uit. Ik wacht nagelbijtend af ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben benieuwd! Maar het staat alleszins vast dat het dik in orde zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...