topbar

maandag 24 december 2012

Zucht.

Ik had tijd. Ik naaide. Ik wachtte vergeefs op zonlicht. Ik fotografeerde toen toch maar.

En ik kan u niets van dit alles bewijzen. De bij het fototoestel geleverde oplader besliste ineens enkel nog tegenwerking te verlenen. Drie kwartier proberen en er staat nog altijd geen enkel exemplaar op de computer. En ik had nog wel zulke schone kerstversiering en feestoutfits en cadeaus. Zucht.

Desalniettemin wens ik U toch een prachtige kerstavond. Een schoon kerstfeest. Alle moois en warms en goeds voor de feestdagen en alle dagen daarna.

Tot de volgende, hopelijk tegen dan vergezeld van beeld.

6 opmerkingen:

  1. damn zeg! niet leuk! maar nu feesten en da probleem later oplossen :) geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lig er niet wakker van en geniet van je kerst !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben wel heel benieuwd! Fijne kerst vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ai, balen dus ... Hopelijk komt het gauw in orde! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens u een werkend fototoestel! En die genomen foto's kan je wellicht gemakkelijk recupereren via een ander fototoestel. Wij wachten wel geduldig op je beelden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...