topbar

dinsdag 28 maart 2017

All eyes on me

** For English, click here **

Zij heeft bij elk naaisel een passende songtekst. Mijn muziekkennis is daar lang niet uitgebreid genoeg voor, maar deze stof riep in mij toch een fout fuifnummer op. 

BLOS-0024

Daarom voegde ik wat discobaleffect toe...

BLOS-0068

En deden we van headbangen tijdens de -overigens hilarische- fotoshoot!

BLOS-0029


BLOS-0030

De oogjesstof is een summersweat uit de nieuwe collectie van About Blue fabrics die vanaf vandaag te koop is. Ik had zin in zomernaaien en maakte dus een vrolijk T-shirtje met aangeknipte omgeplooide mouwen, gebaseerd op een zodanig-graag-gedragen-dat-het-afgewassen-is shirt van CKS.

BLOS-0049

Oogjes lijken de nieuwe cactussen, of dat willen modeboekjes mij althans doen geloven. In dit geval geloof ik graag, vooral omdat de oogjes mijn kledingkast al bevolken en daar nog steeds geen cactus te bespeuren valt. Meer nog: de oogjesstof lijkt wel gemaakt voor de handtas die ik vorige zomer in Madrid kocht.

BLOS-0064

Een meter bleek ruim gerekend; na de T-shirt had ik nog een strookje van 30 cm over. Net genoeg voor een short! In mijn hoofd wandelde dit gratis patroon van Miasu voorbij, en voor ik het wist zat dit shortje in elkaar.

BLOS-0091

Een loopshortje, dat wordt het. Om die lang vergeten hobby weer wat leven in te blazen, en dat meteen ook met de glimlach te doen. Loopshortjes (of hun inhoud) lijken namelijk een bijzonder effect te hebben op voorbijgangers, zeker als die van het andere geslacht zijn. Een achterwerk vol ogen vond ik een fijn grapje. Al zullen de heren in kwestie de hint vast niet begrijpen, ik gniffel toch achter mijn hand.

BLOS-0090

Op naar een sportieve en zonnige zomer! Met of zonder eyes on me, maar zeker met een glimlach en een knipoog.

BLOS-0089

Stof: Oogjes summersweat - Bambiblauw
Patroon T-shirt: zelf getekend op basis van een bestaande T-shirt
Patroon shortje: Miasu
Handtas: Bimba y Lola
Fotograaf: vriendin Liisa

27 opmerkingen:

  1. Die ogen vallen hier bijna uit mijn hoofd!! Je gaat zeker bekijks hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zou Leonie ook wel een oogje op hebben! Ha ha, benieuwd welke ogende reacties er nog volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig!! Zo schoon... Veel succes het 'nieuw leven blazen', lopen is tof (y)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zal nogal knipoogjes krijgen, als je zo voorbij loopt! Zalige outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En toch zullen alle ogen op jou gericht zijn tijdens het joggen ! Wat niet wil zeggen dat het T-shirtje daarom minder leuk is !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Ben geen ogenstoffan, maar zo in een broekje vind ik m super! En stoer dat je dat gewoon doet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh prachtig! als dit te koop was, ik kocht het direct! en dat shortje is idd hilarisch, misschien moet ik dat ook maar eens doen. Mijn looppartner is mijn echtgenoot en bij korte shortjesweer mag ik voorop lopen ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben toch steeds fan van jouw kleine speciallekes dat je toevoegt, zoals je kleine discogehalte :D En dat shortje! Wat een goed idee om zelf een loopshortje te maken! Moet ik zeker ook eens doen! En all eyes on you, uiteraard, jij knapperd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toen ik de prijzen van "the real stuff" zag, was de keuze rap gemaakt ;)

      Verwijderen
  9. Of haal eens het maximum uit uw lapje stof ;). Schoon Eva, schoon!
    --helemaal fan van de stiksels op de 'mouw' hier!--

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had het originele T-shirt ook en is dus 100% afgekeken ;-)

      Verwijderen
  10. Eva, toch schitterend hoe jij iets heel gewoons tot iets ongelooflijk moois kan omtoveren! Beide stuks zijn heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zit hier heel de tijd te denken: die Eva heeft ogen op haar gat! Hahahahaha :-) (Sorry, ik, lach met mijn eigen flauwe moppen.)
    Schoon hoor, ik zou u wel graag eens de gazelle zien uithangen daar in de Kempen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gazelleer (ahum) vooral in Leuven, welkom om mij eens te komen vervoegen!

      Verwijderen
  12. Leuk! Daar ga jij de ogen zeker mee uitsteken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, geweldig! De ogen gaan zeker op jou gericht zijn! Have fun met je nieuwe loop-outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wahaha dat shortje is echt geweldig! Hoera voor jouw leuke loopsessies :-)
    En jouw t-shirt is ook heel tof natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuke outfits! Ben alvast benieuwd of dat een bepaald effect gaat hebben op de voorbijgangers, die knipogende ogen op je achterwerk. :-) Ik duim alvast mee voor de sportieve en zonnige zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. tof! Geweldig dat shortje. Voor mijn dik gat wel een beetje te miniem denk ik - maar ik denk dat de stof ook héél leuk zou zijn voor een onderbroek!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...